نتیجه و ویدیو خلاصه بازی منچستریونایتد و پالاس| فاجعه تن‌هاخ و رفقا! تاریخ و ساعت بازی پاریسن‌ژرمن و دورتمند در دور برگشت نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان | ام‌باپه به فینال می‌رسد؟ جدول لیگ برتر ایران پس از پایان هفته بیست و ششم (۱۷ اردیبهشت) | نکونام صدر را به پرسپولیس نمی‌دهد نتیجه بازی استقلال و ذوب‌آهن+ ویدیو گل‌ها(۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳)| واویلا از بلانکو ویدیو خلاصه بازی استقلال و ذوب‌آهن(۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) سرآسیایی از هدایت سایپا کنار گذاشته شد محمد حسینی از خوشه طلایی کنار رفت | رضا ناصحی سرمربی شد ویدیو خلاصه بازی پرسپولیس و نساجی(۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) نتیجه بازی پرسپولیس و نساجی(۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳)+ ویدیو گل‌ها| صدرنشینی ۳ ساعته؟ پخش زنده بازی فولاد و تراکتور در لیگ برتر (۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین ترکیب پرسپولیس برای دیدار مقابل نساجی اعلام شد پخش زنده بازی نساجی و پرسپولیس در لیگ برتر (۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پخش زنده بازی سپاهان و استقلال خوزستان در لیگ برتر (۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پرداخت پول به بازیکنی که با فوتبال خداحافظی کرده است! کمپ حجازی تجهیز می‌شود کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال طی ۱۷ روز ۴.۵ میلیارد تومان به جیب زد پخش زنده بازی استقلال و ذوب آهن در لیگ برتر (۱۷ اردیبهشت) + تماشای آنلاین الاهلی در صدد تمدید قرارداد قائدی ۲ پهلوان ایرانی دوپینگی از آب در آمدند!
سرخط خبرها

فکری: قربانعلی‌پور بهترین تمرین‌دهنده ایران است | تیم ندارند گزینه مربی استقلال می‌شوند

  • کد خبر: ۵۹۰۴۰
  • ۳۰ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۵
فکری: قربانعلی‌پور بهترین تمرین‌دهنده ایران است | تیم ندارند گزینه مربی استقلال می‌شوند
محمود فکری بار دیگر از کادر فنی‌اش حمایت کرده است. سرمربی استقلال به نام اصغر قربانعلی‌پور اشاره دارد که به‌تازگی به آبی‌ها ملحق شده. او قربانعلی‌پور را بهترین تمرین‌دهنده ایران می‌داند.

گروه ورزش| شهرآرا نیوز، محمود فکری به شدت از فضایی که علیه خودش و دستیارنش شکل گرفته ناراحت است. او حتی به طور غیرمستقیم از برخی اسامی که در روزهای اخیرنام شان شنیده شده انتقاد می کند و تیکه سنگینی به آن ها می اندازد. حرف های سرمربی استقلال در جریان تمرین با برخی هواداران جالب توجه است. او می گوید:« آقایان سر دستیار، بازیچه یکسری پیج‌ها و رسانه ها نشوید. یکسری آدم ها هیچ کجا تیم ندارند و می گویند که همان‌ها را بگیرید؛ چرا؟ اگر خوب بودند چرا سر کار نیستند؟ اصغر قربان علی پور را که ما آوردیم، دکترای فیزیولوژی ورزشی دارد و یکی از بهترین ترینرهای ایران است اما یک نفر از او حمایت نکرد. قربان علی پوری که رسانه ای نیست و مجازی نیست، هیچکس از او حمایت نمی کند؛ X و Y و... که هیچ کجا تیم ندارند همه می گویند آنها را بیاورید. چرا عقل مان را دست یکسری کاسب می دهیم؟ من وقتی که آمدم می گفتند استقلالی ترین نیمکت را آوردی و از روز اول هم تیمم صدر جدول نبود ولی هیچکس حمایت نکرد. تیمم هفته دوم باخت، گفتند برو! چه کسی را بعد از باخت در هفته اول می گویند برو؟ من بروم و یک مربی دیگر بیاید، می خواهد معجزه‌ کند؟ چرا تیم های دیگر از مربیانشان حمایت می کنند ولی در استقلال هیچکس حمایت نمی شود؟» فکری درادامه حرف هایش به موضوعاتی که حول قایدی و غفوری می گذرد اشاره دارد تا نشان دهد هیچ عزمی برای کنار زدن وریا ندارد:« مهدی قایدی سرما خورده و نتوانست سر تمرین بیاید. اگر قرار باشد هم ترانسفر شود با نظر باشگاه و سرمربی وقت خواهد بود؛ فرقی هم ندارد من باشم یا کس دیگر تا زمانی که قرارداد دارد باید با نظر باشگاه جدا شود. وریا غفوری هم سر تمرین آمد و پایش درد گرفت و راهی کلینیک شد. اگر به سازمان لیگ هم رفته حتما کاری داشته است. اودرتیم ما می ماند.» فکری درباره انتخاب ترکیب هم این جمله را به زبان آورد:« اینکه چه کسی بازی کند تصمیم من است.حال می خواهد وریا غفوری باشد یا بازیکن دیگری. من تصمیم نهایی را اتخاذ می کنم.»

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->